zaterdag 10 februari 2018

Drie nieuwe bestuursleden en de aanstaande gemeenteraadsverkiezingen

Op 12 december 2017 heeft onze laatste ALV van 2017 plaatsgevonden. Tijdens deze ALV hebben we onze afgelopen fringe-meeting over segregatie op het congres in Leeuwarden geëvalueerd, die naar mening van de aanwezigen over het algemeen vrij goed was verlopen.

Daarnaast hebben we op de ALV een goed gesprek gehad met Jan Paternotte, de nieuwe woordvoerder integratie van de fractie, over de integratie van vluchtelingen, en wat we hierin eventueel kunnen verbeteren. We kijken ernaar uit om als TA de komende jaren met Jan samen te werken. Mochten er nog ideeën vanuit de leden zijn over dit onderwerp dan zijn deze van harte welkom. Mail ons als TA even, dan gaan we ermee aan de slag! Ook zijn Serap Akbaba en Shermin Amiri verkozen tot respectievelijk bestuurslid netwerken en bestuurslid evenementen, van harte welkom!

Afgelopen maandag (05-02-2018) zijn wij in gesprek gegaan met Saïd Kasmi, lijsttrekker in Rotterdam. Saïd heeft ons bijgepraat over de polarisatie van de samenleving en de aanstaande gemeenteraadsverkiezingen.

Verder hebben wij afscheid genomen van Annick Oerlemans als secretaris en Farieha Mirzada mogen verwelkomen als opvolgster van Annick. Annick bedankt voor je inzet en succes met je verdere loopbaan.

Het bestuur 2018

Gert Jan Geling, Jordy Krasenberg, Serap Akbaba, Shermin Amiri, Farieha Mirzada